Vystavovatel
RENOMIA, a.s.
Kdo jsme
RENOMIA je největší konzultantská firma v oblasti risk managementu a pojištění v České republice a patří k předním
společnostem v celém regionu CEE. Naše dceřiné společnosti působí ve 13 zemích střední a východní Evropy, služby
pro klienty ale zajišťujeme po celém světě. Jsme na trhu již 31 let a pro naše klienty spravujeme pojistné ve výši 23 miliard
Kč. Najdete u nás unikátní kulturu, která vzniká propojením hodnot a atmosféry rodinné firmy s mezinárodním know-how
minoritního amerického partnera, společnosti Gallagher, která je trojkou v našem oboru na světě. Jsme stabilní moderní
firma, která aktivně pečuje o své klienty i zaměstnance. Usilujeme o to, abychom byli pro všechny své současné i budoucí
kolegy tím nejatraktivnějším zaměstnavatelem. RENOMIA má krásné poslání sloužit lidem a firmám a přispívat k lepšímu
životu. Při naplňování tohoto poslání se řídíme hodnotami, které si definovali sami kolegové: dobré vztahy, spolehlivost,
služba, rozvoj a nadšení.
Koho hledáme
✨ACCOUNT REPRESENTATIVE – Nastartujte s námi kariéru! ✨
Jako ACCOUNT REPRESENTATIVE pomáháte pečovat zkušeným Account Managerům o stávající portfolio klientů po administrativní stránce a zároveň vyřizujete jejich aktuální požadavky.
Bezprostředně po nástupu se mimo jiné naučíte:
- evidovat pojistné smlouvy v informačním systému a vytvářet reporty
- digitalizovat veškerou agendu a procesy
- vystavovat a zasílat faktury na základě vyúčtování pojistitelů
- sledovat úhrady pojistného a urgovat pojistné
Jakmile budete výše uvedené ovládat:
- složíte zkoušku odborné způsobilosti v pojišťovnictví (úroveň V), abyste mohli kvalitně pečovat o klienty RENOMIA. V přípravě na zkoušku vás podpoříme a celým procesem vás provedeme.
- naučíte se, jak asistovat při správě klientů – vyřizovat jejich požadavky, pracovat s informacemi souvisejícími se smlouvami a smluvními podmínkami.
- časem se pod vedením zkušeného mentora pustíte do zpracování nabídek od pojistitelů a vyhodnocování těchto nabídek pro naše klienty.
Co oceníme (požadavky na uchazeče)
- Výhodou jsou jakékoliv pracovní zkušenosti nejlépe v oboru pojišťovnictví nebo administrativy, kde jste prokázali svou schopnost organizovat a koordinovat.
- Chuť se učit, vzdělávat se a rozvíjet v oboru pojišťovnictví.
- Silné komunikační dovednosti a pro-klientský přístup.
- Efektivní řešení situací, pečlivost a samostatnost.
- Práce s MS Office – Outlook, Word a zejména Excel.
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič (pro občasné cesty za klienty) je velkou výhodou.
- Chcete profesně růst? Nic si nepřejeme více, než aby se naši juniorní kolegové vypracovali na seniorní Account Managery.
Co nabízíme (proč se vám u nás bude líbit)
- zázemí úspěšné a dynamicky se rozvíjející české společnosti s nadnárodní působností, která na trhu působí již od roku 1993, je lídrem ve svém oboru a poskytuje svým klientům profesionální služby po celém světě.
- skvělý tým kolegů, kteří jsou ochotní se podělit o své know-how a podpořit váš osobní rozvoj.
- 5 týdnů dovolené a navíc 3 dny na rodinné záležitosti (Family Days)
- nad rámec fixní mzdy 2x ročně odměnu za nadstandardní pracovní výkon či provizi za správu stávajících klientů
- možnost Home Office (3 dny kancelář a 2 dny Home Office) a flexibilní pracovní doba – v kanceláři je třeba být mezi 9:00 až 16:00, zbytek je flexibilní
- 10 200 bodů (1 bod = 1 Kč) v RENOMIA Cafeterii na dovolenou, sport nebo volný čas
- stravenky v hodnotě 130 Kč denně, dále doplňkové penzijní spoření až do výše 30 000 Kč ročně a plně hrazené jazykové vzdělávání
- výhodnější podmínky u našich partnerských produktů a služeb, třeba na hypotéku, cestovní pojištění, pojištění auta, leasing apod.
- mobilní telefon a notebook
- moderní kanceláře
- podpora profesního a osobního rozvoje včetně odborných zkoušek a certifikací
- skvělý onboarding pro všechny nováčky, takže nemusíte mít obavy, že se o vás na počátku nikdo nepostará
- věrnostní odměnu za odpracované roky ve společnosti nebo atraktivní odměnu za doporučení dalšího zaměstnance
- dobrovolnický den, který můžete věnovat jakékoli vlastní dobročinné aktivitě. Můžete také získat minigrant ve výši až 15 000 Kč z našeho nadačního fondu HLAS SRDCE a podpořit konkrétní osobu či rodinu, která se ocitla ve složité životní situaci.
- zaměstnanecké akce, na kterých se setkáte s dalšími kolegy