Vystavovatel

RENOMIA, a.s.

Finanční službyPojišťovnictví a technologie

Kontaktní osoba

Adéla Janouchová

+420 721 015 076

Kdo jsme

RENOMIA je největší konzultantská firma v oblasti risk managementu a pojištění v České republice a patří k předním
společnostem v celém regionu CEE. Naše dceřiné společnosti působí ve 13 zemích střední a východní Evropy, služby
pro klienty ale zajišťujeme po celém světě. Jsme na trhu již 31 let a pro naše klienty spravujeme pojistné ve výši 23 miliard
Kč. Najdete u nás unikátní kulturu, která vzniká propojením hodnot a atmosféry rodinné firmy s mezinárodním know-how
minoritního amerického partnera, společnosti Gallagher, která je trojkou v našem oboru na světě. Jsme stabilní moderní
firma, která aktivně pečuje o své klienty i zaměstnance. Usilujeme o to, abychom byli pro všechny své současné i budoucí
kolegy tím nejatraktivnějším zaměstnavatelem. RENOMIA má krásné poslání sloužit lidem a firmám a přispívat k lepšímu
životu. Při naplňování tohoto poslání se řídíme hodnotami, které si definovali sami kolegové: dobré vztahy, spolehlivost,
služba, rozvoj a nadšení.

Koho hledáme

ACCOUNT REPRESENTATIVE – Nastartujte s námi kariéru!

Jako ACCOUNT REPRESENTATIVE pomáháte pečovat zkušeným Account Managerům o stávající portfolio klientů po administrativní stránce a zároveň vyřizujete jejich aktuální požadavky.

Bezprostředně po nástupu se mimo jiné naučíte:

  • evidovat pojistné smlouvy v informačním systému a vytvářet reporty
  • digitalizovat veškerou agendu a procesy
  • vystavovat a zasílat faktury na základě vyúčtování pojistitelů
  • sledovat úhrady pojistného a urgovat pojistné


Jakmile budete výše uvedené ovládat:

  • složíte zkoušku odborné způsobilosti v pojišťovnictví (úroveň V), abyste mohli kvalitně pečovat o klienty RENOMIA. V přípravě na zkoušku vás podpoříme a celým procesem vás provedeme.
  • naučíte se, jak asistovat při správě klientů – vyřizovat jejich požadavky, pracovat s informacemi souvisejícími se smlouvami a smluvními podmínkami.
  • časem se pod vedením zkušeného mentora pustíte do zpracování nabídek od pojistitelů a vyhodnocování těchto nabídek pro naše klienty.

Co oceníme (požadavky na uchazeče)

  • Výhodou jsou jakékoliv pracovní zkušenosti nejlépe v oboru pojišťovnictví nebo administrativy, kde jste prokázali svou schopnost organizovat a koordinovat.
  • Chuť se učit, vzdělávat se a rozvíjet v oboru pojišťovnictví.
  • Silné komunikační dovednosti a pro-klientský přístup.
  • Efektivní řešení situací, pečlivost a samostatnost.
  • Práce s MS Office – Outlook, Word a zejména Excel.
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič (pro občasné cesty za klienty) je velkou výhodou.
  • Chcete profesně růst? Nic si nepřejeme více, než aby se naši juniorní kolegové vypracovali na seniorní Account Managery.

Co nabízíme (proč se vám u nás bude líbit)

  • zázemí úspěšné a dynamicky se rozvíjející české společnosti s nadnárodní působností, která na trhu působí již od roku 1993, je lídrem ve svém oboru a poskytuje svým klientům profesionální služby po celém světě.
  • skvělý tým kolegů, kteří jsou ochotní se podělit o své know-how a podpořit váš osobní rozvoj.
  • 5 týdnů dovolené a navíc 3 dny na rodinné záležitosti (Family Days)
  • nad rámec fixní mzdy 2x ročně odměnu za nadstandardní pracovní výkon či provizi za správu stávajících klientů
  • možnost Home Office (3 dny kancelář a 2 dny Home Office) a flexibilní pracovní doba – v kanceláři je třeba být mezi 9:00 až 16:00, zbytek je flexibilní
  • 10 200 bodů (1 bod = 1 Kč) v RENOMIA Cafeterii na dovolenou, sport nebo volný čas
  • stravenky v hodnotě 130 Kč denně, dále doplňkové penzijní spoření až do výše 30 000 Kč ročně a plně hrazené jazykové vzdělávání
  • výhodnější podmínky u našich partnerských produktů a služeb, třeba na hypotéku, cestovní pojištění, pojištění auta, leasing apod.
  • mobilní telefon a notebook
  • moderní kanceláře
  • podpora profesního a osobního rozvoje včetně odborných zkoušek a certifikací
  • skvělý onboarding pro všechny nováčky, takže nemusíte mít obavy, že se o vás na počátku nikdo nepostará
  • věrnostní odměnu za odpracované roky ve společnosti nebo atraktivní odměnu za doporučení dalšího zaměstnance
  • dobrovolnický den, který můžete věnovat jakékoli vlastní dobročinné aktivitě. Můžete také získat minigrant ve výši až 15 000 Kč z našeho nadačního fondu HLAS SRDCE a podpořit konkrétní osobu či rodinu, která se ocitla ve složité životní situaci.
  • zaměstnanecké akce, na kterých se setkáte s dalšími kolegy